شعرهای عاشقانه
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
شعرهای عاشقانه

ای یادگار روزهای زرد پائیز مهم نیست که اکنون دلت برای کسی دیگر می تپد مهم آن است که من برای همیشه تنهایم ... آنهم فقط به خاطر تو ! کاش می فهمیدی

 

سلام به تمام طرفداران  عاشقی برای همه ی شما بهترین لحظات را ارزو دارم متشکرم

                گفت: مي خوام رو قلبت به يادگاري بنويسم تا هميشه برات بمونه ...

                                                   گفتم:كجا؟

                                                 گفت:رو قلبت...

                                                گفتم:مي توني؟

                                        گفت:آره زياد سخت نيست...

                                    گفتم:بنويس تا براي هميشه بمونه...

                                             يه خنجر برداشت...

                                                  گفتم:اين چيه؟

               گفت:هيس 

                                              ساكت شدم...

                                  گفتم:بنويس ديگه چرا معطلي؟

                              خنجر رو برداشت و با قسوت تيز اون نوشت:

                                          دوستت دارم ديوونه!!!

                            اون رفته خيلي وقته...كجا؟نمي دونم.

 اما هنوز زخم خنجرش يادگاري رو قلبم مونده...خدايا عشقم بر گرده.

چشمای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده ، پنجره ی باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس .

 

            گريستم تا کسي نداند عاشق کيستم
تنهايي بهانه بيش نبود
هر چه بود در قلبم ياد تو بود...


حس غریبی ست دوست داشتن

وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن .....

وقتی میدانیم کسی با جان ودل دوستمان دارد

ونفس ها وصدا ونگاهمان در روح وجانش ریشه دوانده

به بازی اش میگیریم .....

هر چه او عاشق تر ما سرخوش تر !

هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر!....

تقصیر از ما نیست ...

تمامی قصه های عاشقانه

این گونه به گوشمان خوانده شده اند...!

 

نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ...

ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...

کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم

 

 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاندبرنارد

            اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسم.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران

 

ای دو حرف هایی هست برای نگفتن وارزش هر کسی به

اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن

داردوکتاب هایی نیز

هست

برای نوشتن و من اکنون رسیده ام

به آغاز چنین چیزی.....

 ست ک عشق مثل آبه.می تونی تویه دستات قایمش کنی

امایک روز دستت رو باز می کنی ومیبینی

قطره قطره از دستت چکیده ورفته

وبدون اینکه بفهمی دستت پراز

خاطرست.......

هیچ حرف دگری نیست که باتو بزنم -تونمی فهمی اندوه مرا _

چه بگویم به توای رفته زدست _

شدم از مستی چشمان تو مست -

شده ام سنگ پرست _

مرگ بر آنکه دلش رابه دل سنگ توبست _

تونمی فهمی اندوه مرا_

 

من تمام ساده لوحی یك قلب را با خود به قصر قصه ها می برم

                                             و تو می آیی

                                                        بالاخره می آیی

                                                  فقط كمی دیر كرده ای ! همین !!!

 

1)                  چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است

 



یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 26 آبان 1389برچسب:, (19:26) |